Leerplein055 publiceert jaarverslag 2018

Geplaatst door op donderdag 11 juli 2019

Leerplein055 heeft het jaarverslag 2018 uitgebracht. Met dit verslag wil Leerplein055 een transparant beeld geven van de organisatie en van de belangrijkste ontwikkelingen in 2018. We geven naast de inhoudelijke verantwoording in de vorm van een bestuursverslag, ook een financiële verantwoording.

Onderwijskwaliteit staat hoog op ieders agenda, ook in 2018. Het afgelopen jaar is binnen Leerplein055 bijvoorbeeld de herstructurering van Interne Begeleiding afgerond. Deze nieuwe structuur levert een bijdrage aan de onderwijskwaliteit door de professionele ondersteuning van leerkrachten en directeuren.

Vanaf augustus 2018 is Leerplein055 aangesloten bij PON (Personeelscluster Oost Nederland) voor de organisatie van de vervanging van leerkrachten. Onder het motto ‘Oriënteer, onderzoek, ontwikkel en stroom door’ bieden wij leerkrachten de kans om vanuit een vast dienstverband voor een periode van maximaal twee jaar op andere PON-scholen te werken; een laagdrempelige kans voor medewerkers om zich te oriënteren op, en te werken aan, hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.

In het jaarverslag geven we naast de inhoudelijke verantwoording in de vorm van een bestuursverslag, ook een financiële verantwoording. Tot slot geven de foto’s in het verslag een mooi en passend beeld van het onderwijs op de Leerplein055-scholen!

Bekijk hier het jaarverslag 2018