Schoolgids

De schoolgids is een digitale vertaling van de schoolgids en begrippen in het basisonderwijs. De schoolgids is een wettelijk voorgeschreven uitgave die aan ouders wordt uitgereikt bij toelating van hun kind op de basisschool. De schoolgids geeft in vogelvlucht inzicht in de organisatie van het onderwijs op onze school.

Intensieve taalklassen (ITK)

Sanne van Milt directeur onderwijskansen svanmilt@leerplein055.nl info@intensievetaalklassen-apeldoorn.nl www.intensievetaalklassen-apeldoorn.nl   

Intensieve taalklassen en wereldschool

De Intensieve Taalklas (ITK) is een initiatief van de gemeente Apeldoorn in samenwerking met de drie grote besturen voor basisonderwijs in Apeldoorn, waaronder Leerplein055. DeLees meer

Intern begeleider

Op alle Leerplein055-basisscholen is de interne begeleiding als functie ingevuld.  Op deze manier werkt Leerplein055 met kwalitatief goede en goed opgeleide intern begeleiders (ib-er). DeLees meer

Klachtenprocedure

Wat te doen bij een klacht? Het kan zijn, dat u een klacht heeft over de school. Het is dan aan te bevelen om stappenLees meer

Klokkenluidersregeling Leerplein055

De klokkenluidersregeling is een regeling inzake het omgaan met een vermoeden van een ernstige misstand binnen Leerplein055. De klokkenluidersregeling is niet bedoeld voor persoonlijke klachten vanLees meer

Landelijke geschillencommissie

Onderwijsgeschillen Postbus 85191 3508  AD Utrecht Telefoon: 030 – 280 9590 (09.30 – 16.00 uur) info@onderwijsgeschillen.nl website Onderwijsgeschillen – informatie voor ouders en verzorgers

Leerlingvolgsysteem

Een leerlingvolgsysteem is een programma dat de leerkrachten inzicht geeft in de ontwikkeling van de leerlingen, zowel op individueel als op groepsniveau. Dit inzicht wordtLees meer

Leerplein055 adresgegevens

Leerplein055 is de stichting van openbaar (speciaal) basisonderwijs en praktijkonderwijs in Apeldoorn Postadres: Leerplein055 Postbus 10098 7301 GB  Apeldoorn Bezoekadres: 2e Wormenseweg 80 (1e verdieping)Lees meer

Leerresultaten

Op onze school behalen wij leerresultaten die op grond van de kenmerken van de leerlingpopulatie mogen worden verwacht. Dit betekent dat de eindresultaten op deLees meer

Leesprotocol

Verschillende inzichten, zoals bijvoorbeeld observaties en toetsresultaten, worden gebruikt om het lees- en spellingonderwijs zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften van deLees meer